Today's verse~

"On the Day when their tongues and their hands and their legs shall bear witness against them as to what they were doing." [24: 24]

Mar 29, 2011

Something to talk about : Aiskrim.

Assalamualaikum!

Dulu kan, setiap kali mak singgah kat kedai runcit Kartika mesti aku nak beli aiskrim yang cornetto tu. Dulu harganya RM2.00. Mak aku cakap, ambik aiskrim yang murah je yang 50 sen tu. Aku pun ikut je la. Mak aku cakap, makan yang cornetto tu nanti kotor kereta. Aku kan jenis makan comot.

Lepas besar sikit sekolah menengah, baru mak bagi aku makan aiskrim cornetto tu. Mula2 dapat memang excited sangat. Aha.

Tetiba teringat sebab sekarang ni aku tengah makan aiskrim pops yang nestle. Aiskrim kat dalam coklat bulat. Ahh, susah nak terangkan macam mana bentuk dia. Aku tak pernah pulak jumpa kat Malaysia. Sedap sangat. ;)

Ja ne!

No comments:

Related Posts with Thumbnails