Today's verse~

"On the Day when their tongues and their hands and their legs shall bear witness against them as to what they were doing." [24: 24]

Nov 7, 2010

Kelas Biochemistry

Assalamualaikum.

Biochemistry ada buku teks sendiri. Ramai student yang suka bawak buku tu pergi kuliah. Bagi aku, sangat tak membantu kalau bawak buku tu sebab macam kita tak tau point apa yang lecturer akan mula ajar dan isi dalam buku tu macam stail menyerabutkan kepala.

Aku jenis yang lenggang bawak badan, pen dan beberapa helai kertas kosong masuk kuliah Biochem. Sekarang ni masuk tajuk baru belajar Lipid Metabolism. Lecturer yang lain, cara penyampaian pun lain. Lecturer yang ajar bab ni, sangat pantas dan jitu sampai hampir semua budak macam "Ish, cepatnya! Tak sempat nak salin!!!" Aku antara yang sempat salin point2 penting dalam kuliah. But then, at the end of the lecture, this is how it results on me ;



Tch. Biarkan aku sengal, asalkan tak gila.

3 comments:

Maryam Fatanah said...

Kim..jgn smpai jadi gila btol2 sudah..yam rsau ni

Juel said...

hahaha suka bc note kuliah nie
sbb jue dulu pun camtuh hahaha

Kimmy Ai said...

cik yam - hahaha.. xde lah.. ni main2 dlm kelas.. kelas full in a day mana tak gila? ;DD

Juel - hehe ;D

Related Posts with Thumbnails