Today's verse~

"On the Day when their tongues and their hands and their legs shall bear witness against them as to what they were doing." [24: 24]

Nov 3, 2010

Kau Pergi...~

Assalamualaikum...

Dalam kalangan yang bertuah kerana dapat berpijak dan mencari ilmu di bumi Anbia ini, still, ada yang tidak bernasib baik. Terpaksa pulang sebelum sempat berjuang berhabis-habisan. Tapi apakan daya, takdir Tuhan itu tak terhalang oleh kita manusia biasa.




Sayu terpisah
Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
Berhembus angin rindu
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku, kau irama terindah
Tak lagi kudengari

Kau pergi
Pergi

Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa
Apa pun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kau lah laguku, kau irama terindah
Tak lagi kudengari

Kau pergi
Pergi
Kau pergi
Pergi


Semoga kita berjumpa lagi, di lain hari dan lain tempat. Sungguh, kami bakal merinduimu.

Mood : Hati yang sunyi~

6 comments:

Maryam Fatanah said...

cik kim !!! sorilah kalau yam tanye..nape dorg balik?? yam x paham ape kim ckp..maklumlah penat blajar law smpai tgh malam ni

aat @ paat said...

owh nie kwn kuliah korg yg sakit tuh en.. Allahu yukhollimaha..

aduh,ak nk habiskn blaja kt sini gak biiznillah!!!
btol ckp ko x sume bksempatan ke sinie even diorg nk.. =(

Zara Affendi said...

Smoga awak semakin tabah menjalani hidup ini.. gudluck yer! salam ukhuwah.

ASaDa RyutaRo said...

takpa.. insyaAllah boleh berjaya jugak kat tanah air. yang ada kat sini, teruskan usaha yoh.. ;)

suzie rahman said...

sabar yunk..asada kn der..ops gosip yunk..moga kimmy tabah hadapi sume nya k.

Kimmy Ai said...

cik yam - kawan tu terpaksa balik sebab ada masalah kesihatan.. isk, kesian dia.. T_T

paat - yep.. hope aku pun sama. =)

Zara - thanks~

Asada - yup. insyaAllah. =)

suzie - hahaha. APE TU??? XD

Related Posts with Thumbnails