Today's verse~

"On the Day when their tongues and their hands and their legs shall bear witness against them as to what they were doing." [24: 24]

Sep 5, 2010

Cerita Chow Kit Part II

Assalamualaikum!

Dah dua hari Kuala Terengganu hujan malam. Dua hari jugak lah kami berenang sambil berniaga di Chow Kit. Okey, penggunaan hiperbola di situ. Takde lah berenang, kaki je yang berenang. Haha. Cantik tak, pakai baju kurung tapi pakai selipar jepun warna kuning? Har har har... itulah aku sejak hujan ni. Tak senonoh betul... Argh!

Usha2 mamat hensem masa berniaga ialah hobi yang paling best. Sebab ramai mamat2 berhenti tengok-tengok kat gerai kitorang (kan abang aku jual wallet lelaki and shades RayBan). Aku tukang usya lah, ape lagi.

Cik K : Waa.. mamat ni hensem.. rambut panjang, pakai spek pulak tu.. ahhahaha~ (lepas tu mula lah senyum sorang-sorang)

p/s : Aku tak pasti kenapa aku suka tengok lelaki pakai cermin mata... mungkin nampak intelligent kot? Hais~ takde kaitan spek and intelligent, kan? *tepuk dahi sendiri*

Cik K : Tapi, mamat yang jual kasut bundle kat depan sana pun boleh tahan. Ah, yang jual kerongsang kat row paling depan sana pun. Tak lupa, mamat jual kuih sebelah gerai air tebu tu pun. Argh! (rambang mata!)

*JANGAN TIRU AKSI INI.*

Okey, ini cerita benar, bukan lawak. Tapi apa kurangnya, aku pun suka jugak usya awek cun. Ok lah tu, kan?

p/s : Kurang pahala puasa. Tch.

p/s/s : Macam nak demam. Kena air hujan banyak sangat kot. Sroot2! (hidung berair)

6 comments:

al-Jundi said...

haahah....ish2,sambil nyelam sambil minum air gitu...

:) kelaka laa..

Kimmy said...

hehe.. saje je usya.. cuci mata..

XD

Un Phat Lee said...

mudah-mudahan dipertemukan jodohnya di sana. :P

ASaDa RyutaRo said...

hahaha... semangat berniaga sbb nak meng-usha la ni. =P

Kimmy said...

Phat Lee - aku takkan expect jumpa jodoh kat situ.. har har har..

Kimmy said...

ASaDa - hehehe.. saja je suka2.. ;D

Related Posts with Thumbnails