Today's verse~

"On the Day when their tongues and their hands and their legs shall bear witness against them as to what they were doing." [24: 24]

Feb 17, 2010

Walimatul urus di perantauan...

Assalamualaikum! Ape khabar... i'll make it short. Yesterday, Monday (15 Feb 2010) we've attended 3 walimatulurus. X banyak beza majlis perkahwinan di Malaysia dengan di perantauan. Cuma ada keistimewaan sikit dengan majlis yg cuma dihadiri rakan2 seperjuangan, serta majlis bergotong-royong sesama pelajar seangkatan. Lagi best la! So there it goes,,



first is my classmate, K.Syarifah.. sorry but no picture of her here because of some reason...
kami kat sini menyibuk dlm bilik pengantin, hehe.. majlis di Rumah Perak..


budak2 ni pun dah xsabar dah ke nk menimang anak? ni anak seorang pelajar di Cairo ni..


Aish,, daku diapit 2 pengantin? Hehe,, dh xlame dah ke??? XD
ni kakak2 senior medic Ain Shams..


walimatulurus kedua di Masjid Salam.. 2 pengantin dalam 1 majlis..


ish,, ini xde kaitan dengan walimatulurus tu.. ni cume nk bangge skit sbb ni la bihun goreng pertama yg aku pernah buat.. istimewa dari perantauan.. hehe.. eh, mane aku pernah masak bihun goreng sebelum ni walaupun kat Malaysia.. kacau mak aku masak pernah la.. hehe.. tu yg bangge lebih neh.. sedap pulak tu,,hehe..



That's all for now, nanti kene bebel ngan mak.. dah la blog dah terkantoi.. ahaks~ Ja Ne!


P/S : Waa.. abg Ben follow blog.. hehe.. welcome2 abg Ben!

P/S2 : Aiseh,, aku demam la.. sejak semalam lagi.. xbaik2 pun..

No comments:

Related Posts with Thumbnails