Today's verse~

"On the Day when their tongues and their hands and their legs shall bear witness against them as to what they were doing." [24: 24]

Jul 29, 2009

Astalavista Bebeh!


Assalamualaikum!!!

Hi5 Emoticon

ahah..hai3~

haih~

Hi5 Emoticon

berakhir sudah penyeksaan ini!

sudah ditakdirkn aku ditimpa demam panas sejak hari ahad lepas sampai la semalam..
huhu..pecah rekod demam 4 hari x stop2..
adoi..

Hi5 Emoticon

n akhirnye jugak,,
aku dah brhenti kerja secara RASMInya pada Isnin lepas..
ahahah..

bukn ape,,
aku dh xtahan dow keje kat situ..
mmg la enjoy sbb bnyak teddy bear..
ahah..
tapi..
keje kt situ mmg memenatkan wlaupun dok dlm air-cond..
masuk keje pkul 9.30 am
balik 11.00 pm

Hi5 Emoticon

bayangkan lah...
dh duk dlm giant tuh..
siang malam pun xsedar..
hujan lebat kt luar pun xdgar..
hahah..

mak aku pn xlarat dh nk kuar pegi amik aku pkul11 mlm..
bukn xbleh pegi n balik sndri..
tp rsau jgk mlm2 tuh..
kang trsesat ke alam angker*

Hi5 Emoticon

baru tau!

ngeh~

tp sblom aku menutup topik ttg keje aku nie,,
sempat la jgk aku amik gambar reramai bdk2 yg keje ngan aku n yg kdai kt luar tu jgk..


*dari kiri : kak ju (supervisor), aku, ain (kedai healin kt depan tu), ida (smart)*

huhu..anyway..papai sume kwn2 sekerja ku..huhu..!

Hi5 Emoticon

2 comments:

heijihatsutori said...

Loh~ brnti dh ko...smpt kmpul brapa ribu? nga3x~

Kimmy said...

hehs~
pe la ko ni heiji..
xsampai pon sribu..
dlm rm400++ jer..
gaji blom amik..
esok la..
hee~

Related Posts with Thumbnails