Today's verse~

"On the Day when their tongues and their hands and their legs shall bear witness against them as to what they were doing." [24: 24]

Jun 29, 2009

La La La Kerjalah...

Assalamualaikum!
Aku dah start masuk kerja semalam,Ahad...kerja aku sebagai cashier dan salesgirl...tempat? Ahaha..senang je nak cari aku...pergi Giant K.Terengganu, tingkat bawah...namenye kedai cenderahati SMART CC...huhu...aku kerja setiap hari start Selasa hingga Ahad..maknenye, cuti aku hanye pada hari Isnin! Ahahaha...sebab tu la aku mengadap komputer je hari ni...hari cuti la katekan...shift pagi brmula 9.30am hingga 6.30pm n malam plak start 2.00pm hingga 11.00...huhu..tapi disebabkan pekerja kurang, aku n member lagi sorang akan dikenakan OT setiap hari..Ahakz! Memang gila kerja la aku jawabnye nanti...takpe3...nanti masuk duit gaji, kita ENJOY!

all purple n loving it!

5 comments:

Syairazi said...

yaaa..
aq tau kedai ini~
hehehe..

Kimmy said...

hahah..dtg la kalo rajin..
beli bnyak2..
leh aku dpat komisen lbih..
(ceh,mcm la wjud komisen tuh)
Ahakz!

abas said...

haha...cm penah tgk je kadai tu..
nnt abg nak g melawat2 la..wat2 sbuk..hhahaha

abas said...

abg tau kdai tu..haha...
tgk la nnt abg nak g usik kime kat sne..hahaha

Kimmy said...

uuppss~haha..ade pminat laen jgk nk dtg mlwat yek?
hahah..
dpends gak pd hari kalo shift pg xde la mlm..kalo syif ptg xde la pagi...
ahakz!

Related Posts with Thumbnails